PROJÈCTES

RECAMPAMENT ESCOLAR OCCITAN 2016

Par STEPHANE CLERC, publié le vendredi 8 juillet 2016 15:30 - Mis à jour le vendredi 8 juillet 2016 23:38

Bilanç del recampament escolar occitan

Lo recampament escolar s'es passat lo divendres 20 de mai de 2016 a l'ostal dels joves e de la cultura. Las personas qu'an participat son los escolans de la mairala, del primari, del collègi e del licèu de Sent Seren amb lor professor. Lo matin, los pichons an fach de cançons, de danças, de comptinas. Los collegians an presentat una pèça de teatre « Un jorn de collègi » e los liceans an cantat tres cançons. Lo repais èra bon ; avèm manjat d'ensalada occitana, de salsissa amb d'aligòt, una copa de fragas. L'aprèp miègiorn, lo grop Pòm Pogo Dòm es montat sus scèna per cantar de nombrosas cançons coma « A la mar » e « la lei de la jungla ». Sul tèma del temps que fa, de las bèstias, dels legums. Las personas que compausan lo grop son : Joan Loís Cortial, Arnaud Cance e Paulin Cortial, an jogat de guitarra, de bassa, e de percussions, d'acordeon e de nombroses instruments. Avèm trobat la jornada del recampament interessanta.

Le regroupement scolaire s'est passé le vendredi 20 mai 2016 à la MJC. Les personnes qui ont participé sont les élèves de la maternelle, du primaire, du collège et du lycée de St Céré avec leur enseignant. Le matin, les petits ont fait des chansons, des danses, des comptines. Les collégiens ont présenté une pièce de théâtre « Un jour de collège » et les lycéens ont chanté 3 chansons. Le repas était bon ; on a mangé  de la salade occitane, de la saucisse avec de l'aligot, une coupe de fraises. L’après-midi, le groupe Pòm Pogo Dòm est monté sur scène pour chanter de nombreuses chansons comme « À la mer » et « la loi de la jungle », sur le thème du temps qu'il fait, des animaux, des légumes. Les personnes qui composent le groupe sont : Jean-Louis Courtial, Arnaud Cance et Paulin Courtial, ils ont joué de la guitare, de la basse, des percussions, de l’accordéon et de nombreux instruments. Nous avons trouvé la journée du regroupement intéressante.

Manon